Sunday, June 26, 2016

Maybelline Vivid Matte Liquid



Maybelline je nedavno lansirao novu liniju tečnih ruževa, Vivid Matte Liquid. Intenzivne boje i kremasta formula nešto je što ove ruževe čini posebnim. Iako proizvođač obećava mat finiš, usnama pružaju sočan izgled, pa samim tim naziv može biti pomalo zbunjujuć.


Lagana, ali bogata tekstura Vivid Matte tečih ruževa glatko i ujednačeno se nanosi na usne, čineći ih vizuelno punijim. Iako nisam naišla nigde na taj podatak, subjektivni osećaj nakon nanošenja je da se javlja vrlo blagi efekat peckanja, za koji smatram da je i zaslužan za efekat punoće.
Izuzetno su prijatni na usnama i ne ostavljaju lepljiv trag. Ono što se meni posebno dopada je divan miris koji me osvojio prilikom prvog kontakta sa proizvodom. Ne bih znala da ga definišem, ali jako je prijatan, intenzivan i dugo se zadržava nakon nanošenja.

Dolaze u jednostavnom, prozirnom pakovanju sa sunđerastim aplikatorom koji omogućava prilično precizno nanošenje. Uzimajući u obzir da je u pitanju kremasta forma ruža, preporučujem da koristite olovku za usne u približnoj nijansi, kako biste sprečile razlivanje van rubova usana. Kako se ne suše mat, imajte u vidu da imaju transfer film.



Proizvođač navodi da je za mat efekat potrebno naneti jedan, tanji sloj, dok je za kremastu završnicu preporučljivo naneti dva sloja. Međutim, oni zapravo nikada samostalno ne pređu u mat verziju, u pravom smislu te reči. Meni to ne smeta, jer moram da priznam da su mi malo dosadile mat usne i u poslednje vreme hvatam sebe kako sve češće nosim neke kremaste/sjajnije formule. Mislim da je leti, uz preplanuli ten mnogo lepše videti meke i hidrirane usne, nego mat i često isušene. Zelela sam ovo da naglasim, za sve one dame koje preferiraju mat usne, jer ovi ruževi jednostavno taj efekat ne pružaju. Kremasti, satenski finiš je nešto što možete očekivati. Ujedno, predstavlja moju najdražu završnicu kada su proizvodi za usne u pitanju, pa mi se ovi ruževi jako dopadaju.

Jedan mali trik za vas: Ukoliko nakon nanošenja Vivid Matte tečnih ruževa upijete višak sjaja sa usana tako što ćete blago prisloniti papirnu maramicu na njih, dobićete matirajući efekat, ali boja će i dalje biti puna i intenzivna, samo bez kremastog finiša. Ovo je nešto što sam otkrila da "radi" i na taj način naneti ovi ruževi izgledaju najbolje. Usne su baršunasto meke, boja intenzivna i ujednačena.

Fuchsia Ecstasy 30
Fuchsia Ecstasy 30 je nešto između ciklama i crvene, jedna od onih koje na fotografijama uvek izgledaju poput crvene. Uživo je prelepa i mislim da je kao stvorena za dame sa tamnom kosom i tamnijim tenom. Idealna za leto i jako voljena sa moje strane.

Rebel Red 35
Rebel Red 35 je predivna crvena, sa nešto narandžastog tona u sebi. Oduševljena sam kako mi stoji i ovo je definitivno moj tip crvenog ruža.

Berry Boost 40
Berry Boost 40,  boja poput bobičastog voća, mislim da je idealna za dame svetlije puti i očiju. Meni se ona najmanje dopada od sve četiri koje imam. Nisam oduševljena kako mi stoji i nije nešto što inače nosim.

Nude Thrill 50
Nude Trill 50 je "moja nude". Najdraža od svih, najčešće nošena u poslednje vreme. Najbrže se izdvojila kao favorit zbog breskvastog tona koji ima u sebi koji ja uvek tražim u ruževima kada želim neku lepu nude nijansu. Ovakve boje osveže ten i čine da koža izgleda svežije i mlađe.


Boje ovih ruževa su kao stvorene za poigravanje i mešanje, a ja sam došla na ideju da iskombinujem Rebel Red i Berry Boost za blagi ombre efekat, pa sam želela i to da podelim sa vama.


Vivid Matte tečni ruževi za mene predstavljaju pravo osveženje nakon višegodišnje pomame za svim što je mat, posebno kada su usne u pitanju. Mat ruževi nisu najbolje rešenje za tanke usne, bez volumena, pa je ova verzija mnogo bolji izbor. Sviđa mi se osećaj na usnama i to što ih dugotrajno hidriraju, boja nestaje postepeno i ujednačeno, a usne izgledaju zdravo i vidno punije.

Jako mi je žao što kod nas nije stigla, meni najlepša od svih, Vivid Violet (možete je videti ovde) ljubičasta koju sa tugom gledam na netu. Nakon oduševljenja formulom ove linije ruževa, tražila sam spomenutu nijansu u našim drogerijama, ali mi je rečeno da je nisu imali i da sve što je izloženo, ujedno je sve što im je i stiglo.Volela bih da su i nju uvezli i verujem da bi mi bila omiljena. Neobična je i sigurna sam da bi privukla pažnju dama koje vole ovakve, nesvakidašnje tonove na svojim usnama.


*Ovim putem, iskoristila bih priliku da vas pozovem da se priključite kreativnom konkursku koji organizuje Maybelline Srbija i kreirate svoj online magazin po uzoru na poznate dame i blogere. Imala sam priliku da učestvujem u ovom lepom projektu zajedno sa ostalim blogerima, a moj magazin možete pogledati OVDE, gde se ujedno možete i prijaviti i postati lice sa naslovnice. Maybelline je za pobednice konkursa pripremio poklon pakete proizvoda (x10). Lajkujte (glasajte za) magazin koji vam se najviše dopada, a možete podelite i sa vašim prijateljima putem društvenih mreža ukoliko smatrate da je ideja interesantna. Aktuelna dešavanja možete pratiti na njihovoj Facebook stranici.

Maybelline Vivid Matte Liquid online magazin



Da li ste probale nove Vivid Matte tečne ruževe? Da li vam se sviđaju?


S puno ljubavi,
Marija

6 comments:

  1. Nisam ih probala...veliki sam ljubitelj mat ruzeva...ovi mi deluju savrseno...posebno FE 30...tebi savrseno stoje ♡

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Deborah Daily Dream tecni puder pomesan sa Golden Rose tecnim iluminatorom ;)

      Delete
  3. Fuchsia Ecstasy 30 ti predobro stoji.

    frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete