Sunday, May 22, 2016

MAC Mineralize Skinfinish Give Me Sun



Kao neko ko bronzere koristi tokom cele godine, ali u razumnim količinama, jako mi je važno da imam kvalitetan proizvod koji će lepo izgledati na mojoj koži bez obzira na to da li je zima ili leto. Bronzere nikada nemojte zloupotrebljavati, ali ni potcenjivati njihovu moć da vašem tenu pruže malo, svima nam neophodne živosti i topline.

Dolaskom toplijih dana kada je još uvek prisutno zimsko bledilo na našem tenu, većina nas je u potrazi za dobrim bronzerom. Svi znamo koliko je teško pronaći odgovarajuću nijansu koja ce licu pružiti onaj "sunkissed glow" kom sve mi težimo, posebno ukoliko ste izrazito svetle puti. Pojedini bronzeri imaju previše narandžaste u sebi, a to lepo pristaje samo damama sa preplanulom kožom, dok na svetlim i srednje tamnim može biti prenaglašeno i delovati prilično veštački. Iz tog razloga smatram da bi odabiru odgovarajućeg bronzera trebalo posvetiti puno pažnje, jer je on svakako jedan od glavnih pomagača koji može vaš celokupan makeup učiniti boljim i atraktivnijim.


MAC Mineralize Skinfinish Give Me Sun dolazi u lepom i elegantnom plastičnom pakovanju sa ogledalom i sadrži 10g proizvoda. Jedan je od onih univerzalnih bronzera koji nisu ni previše tamni, ni previše narandžasti, već tenu pružaju vrlo prirodan, blago osunčan, "peachy" ton.


Možete ga koristiti za fiksiranje makeup-a, ali tokom toplijeg dela godine, kada smo inače svi tamniji, posebno nakon povratka sa odmora, ili u vidu bronzera na delovima lica gde inače pocrnite prilikom izlaganja Suncu (čelo, vrh nosa, jagodice, brada i predeo dekoltea).

Na prvi pogled može vam se učiniti da je previše taman, sto sam i ja pomislila u MAC-u prilikom prvog kontakta sa njim "uživo". Medjutim, kada mi ga je MAC devojka nanela na lice shvatila sam da je savršen za moj ten ( ja sam NC25-30 kod MAC-a).

Mislim da bi odgovarao i damama sa svetlijim tenom, jer se lepo dozira i stapa sa kožom, a za dame sa srednje tamnim tenom, poput mog mislim da je savršen.


Vrlo lepo i lako se blenda, a u zavisnosti od tvrdoće četkice koju koristite za njegovo nanošenje možete postići izuzetno blag dodir Sunca na svojoj koži (koji ja postižem AURA četkicom za konturisanje i nanošenje bronzera), pa do nešto jaceg intenziteta ukoliko se odlučite za četkice koje zahvataju više proizvoda i nešto su grublje na dodir. Nadogradivo je do intenziteta koji same želite da postignete i to je ono što se meni najviše dopada u vezi ovog broznera.


Prirodna, satenska završnica Give Me Sun pudera/bronzera licu pruža ujednačen i zdrav izgled. Od kako ga imam i koristim svakodnevno nikada nisam imala utisak da izgleda napadno, flekavo i neprirodno na mom tenu.

Dugotrajan je i moja kombinovana koža ga tokom dana ne upija.
Dermatološki i oftalmološki testiran.
Nekomedogen.

MAC Mineralize Skinfinish Give Me Sun
Jako volim ovaj bronzer, posebno zbog činjenice da izgleda potpuno prirodno i mislim da bi kao takav većini odgovarao. Naizgled deluje mnogo tamnije nego što je na licu, pa imajte to u vidu i ako vam se dopada obavezno ga probajte pre kupovine.

Na fotografijama ispod mozete videti kako izgleda na meni. Kao što vidite, pruža zaista blago osunčan letnji ten, kojim sam ja oduševljena. Nanosim ga "laganom rukom", jer još uvek nisam pocrnela da bih ga nanosila nešto jačim intenzitetom. Mislim da će tek biti voljen tokom predstojećeg perioda.



*Ovim putem bih želela da napomenem da se MAC prodaje izključivo u njihovim radnjama, a kod nas se ona nalazi u "UŠĆE" šoping centru. Nemojte kupovati po sumnjivim prodajnim mestima poput Facebook-a i ostalih društvenih mreža. Budite odgovorne prema svom licu i zdravlju prvenstveno. Nema poente izdvajati novac za šminku čiji sastav proizvoda ne znate, zarad potrebe za imenom odredjenog brenda u svojoj kozmetičkoj torbici. Za taj novac, u našim drogerijama postoji zaista mnogo, takodje kvalitetnih proizvoda. Bourjois, L'oreal, Deborah, Maybelline, samo su neki od brendova koji po vrlo pristojnim cenama nude sjajne proizvode.



Koji je vaš omiljeni brozner?
Da li ste možda probale MAC Give Me Sun?


S puno ljubavi,
Marija

4 comments:

  1. Super izgleda,do sad ga nikad nisam probala,ali sad baš želim!Super post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Jao ovo mi je bas dugo na wish listi od MACa a nikako da kupim,divno je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Andjela, nadam se da ce biti prilike da bude tvoj, jer zaista vredi investirati u kvalitetan bronzer, a ovaj to svakako jeste ;)

      Delete