Sunday, May 17, 2015

VICHY IDEALIA SKIN SLEEP

Vreme u kome zivimo namece nam odredjeni tempo zivota. Dani su predugi, noci prekratke i cesto isprekidane usled dejstva razlicitih faktora (komsijin alarm, ulicna buka, nagomilani stres zbog rokova, to-do liste i sl.), sto sve ostavlja vidljive tragove na nasoj kozi. Budjenje sa umornim crtama lica, nadutim kapcima i tamnim kolutovima oko ociju, sivim tenom i nedostatkom blistavosti, sto za posledicu ima prevremeno starenje koze, sve su to stanja sa kojima se, nazalost, vecina nas srece tokom svog zivota.

Poznato je da je idealno svoj dan zavrsavati oko 10h i spavati minimum 8h tokom noci. Medjutim, svi smo vrlo svesni u kakvom drustvu zivimo, kao i da takav tempo zivota to cesto ne dozvoljava. Zato je VICHY, poznavajuci potrebe svake od nas, kreirao negu koja ce nam pruziti odmornu i blistavu kozu, cak i kada su noci prekratke.


Pre nesto vise od mesec dana, na predstavljanju novog clana VICHY Idealia linije (detaljnije ste imale priliku da citate u OVOM postu), Skin Sleep nocne kreme, dobila sam priliku da testiram fenomenalan proizvod o kojem vam pisem u danasnjem postu. Kako je usao u moje aprilske favorite, mislim da vam je odmah bilo jasno da mojoj kozi jako prija upotreba iste.


Koza mi je u poslednje vreme bila u nekom cudnom "raspolozenju", pa moram da priznam da sam proizvode koje koristim na dnevnoj bazi svela na minimum, a pored Kotoderminih preparata koritila sam samo VICHY Aqualia Thermal Light dnevnu kremu.

Moja koza je kombinovana i cesto se desava da tokom godine menja svoje stanje. Od normalne, ka masnoj u T-zoni, a uz sve to uz visoku osetljivost na mnoge preparate, pa tako cesto ume neprijatno da me iznenadi nekim reakcijama. Sve su to cinjenice sa kojima se ja konstantno borim kako bih je odrzala u dobrom (zdravom) stanju.

Dugo sam u ulozi nocne nege koristila Bottega Verde arganovo ulje (oko godinu dana u kontinuitetu) i ujutru sam bila zadovoljna izgledom koze. Medjutim, cini se da sam ga malo zapostavila u poslednje vreme i sada ga je zamenila Skin Sleep krema. Moram da priznam da mi se trenutno ujutro dopada odraz u ogledalu (nadam se da vam ovo nece zvucati suvise narcisoidno :D ).

Idealia Skin Sleep obnavljajuca, nocna krema dolazi u zenstvenoj pink staklenoj teglici i sadrzi 50 ml proizvoda.


Iako Idealia linija jako prija mom licu (dnevnu kremu sam koristila od kako se pojavila, sto je sada vec prilicno dug period), moram da priznam da sam sa malom dozom straha odlucila da pocnem testiranje Skin Sleep kreme, jer sam se uplasila da ce biti suvise "jaka" i teska za moje lice. Medjutim, odmah prvo vece sam je umasirala na lice i vrat nakon ciscenja, po uputstvu koje se nalazi unutar same kutije.
Ne znam kako ce vam zvucati ako vam budem otkrila da sam odmah sledeceg jutra, nakon budjenja primetila razliku u izgledu koze.

Bez masnog sjaja na T-zoni i suvih delova u predelu obraza, glatka i nekako "gumena" (cesto koristim ovaj izraz kada zelim da docaram licni dozivljaj prilikom dodira, jer ne znam koja druga rec bi mogla da opise njeno stanje...to morate same da osetite).

Unutar kutije nalazi se slikoviti prikaz nacina nanosenja Skin Sleep kreme
Cesto na blogu spominjem koliko volim taj zdrav, blistavi izgled koze. Posebno nakon budjenja, srecna sam kada mi je lice na dodir meko, nezno, glatko i elasticno. Skin Sleep upravo to pruza mojoj kozi. Ten mi je ujednacen i osim tih mojih pora koje me muce, stvarno mogu da se pohvalim da mi je koza u jako dobrom stanju. Nikada nije bila tako glatka, bez suvih i masih delova u isto vreme, vec lepa i popunjena, bas kao nakon obnavljajuceg sna.
Nije mi izazvala nikakve nezeljene reakcije u vidu upalnih procesa, niti zapusavanja pora.


Osvezavajuca, izuzetno prijatna u kontaktu sa kozom, gel-balzam tekstura pruza kozi jedinstveni dozivljaj. Lako razmaziva, brzo upijajuca i nelepljiva tekstura su osnovne pozitivne karakteristike ove kreme, bar po mom misljenju.
Moram da naglasim da je jako vazno ne preterati sa kolicinom, jer moze da se desi da taj visak ostane na povrsini koze, dok ako se adekvatna kolicina nanese, koza nakon nekoliko minuta bukvalno "usisa" ovu negu, ostavljajuci je "plisanom" na dodir.

Sta je to sto ovako mocno deluje na kozu dok mi spavamo (ili se bar trudimo)?

Kompleks aktivnih sastojaka koji deluju ciljano na obnavljanje koze tokom noci, kako bi nasa koza bila za korak blize idealnoj su:

  • Vitamin B3 u kombinaciji sa obnavljajucim uljima,
  • LHA u cilju poboljsanja pilinga koza,
  • Glicirizinska kiselina sa hijaluronskom kiselinom pomazu reorganizaciju celija,
  • Kofein koji stimulise cirkulaciju.
Zelim da napomenem predivan miris kojim se ova krema ponosi, a koji je nesto intenzivniji i sveziji od dnevne kreme iz iste linije. Za to je zasluzna kombinacija mirisa predivnog jasmina i zelenog caja.

*Lista sastojaka
Skin Sleep nocna nega namenjena je svim damama, bez obzira na starosnu grupu i tip koze, pa je mogu koristiti i dame sa osetljivom kozom lica.
Hipoalergenska formula. 
Bez parabena u svom sastavu.
Dermatoloski testirana na osetljivoj kozi.
Obogacena termalnom vodom Vichy koja jaca i umiruje kozu.



Evo nekoliko brzih saveta kako da lakse utonete u san i "probudite se lepe":
  • Potrudite se, ukoliko je to moguce da odlazite u krevet pre ponoci, jer je tada san najkvalitetniji,
  • Minimum pola sata pre spavanja nemojte koristiti kompjuter (potrudite se da zaobidjete drustvene mreze u to vreme, jer se moze desiti da izgubite predstavu o vremenu i svom telu uskratite vreme neophodno za odmor, jer svaki minut je vazan),
  • Pokusajte da ne razmisljate o problemima pre spavanja i na taj nacin dovedete sebe u mogucnost stvaranja problema sa nesanicom. Ovo je problem sa kojim se mnogo ljudi susrece i iz nekog nepoznatog razloga, bas u ovo vreme se najvise opterecujemo problemima i mislima koje nas muce ,
  • Mnogi spoljasnji faktori, kako oni na koje mozemo da uticemo, tako i oni na koje ne mozemo, mogu stvorti nesposobnost da se telo dovoljno opusti i utone u san. Ulicna rasveta, saobracaj, elektronski uredjaji, cak i zidni satovi mogu stvoriti buku i visak svetlosti sto za posledicu moze imati lagan, nekvalitetan san. U tim situacijama predlazem vam da spavate sa maskom za oci (na koju sam se ja navikla i ne mogu da zamislim da zaspim bez iste), a ukoliko vam smeta buka i ne mozete da se opustite/iskljucite, postoje i posebni cepici za usi koje mozete kupiti u drogerijama/apotekama. 
  • Cajevi su takodje nesto sto je zaista delotvorno kada nastupe problemi sa nesanicom. Ja jako volim Fructus Good Night caj, koji pored divnog, blagog ukusa sadrzi pazljivo odabranu mesavinu biljaka koje opustaju organizam i pozitivno uticu na pripremu tela za san.
  • Topla kupka sa opustajucim mirisima poput lavande je takodje nesto sto bih vam od srca preporucila.
Sve sto vam na bilo koji nacin odvlaci paznju pokusajte da umanjite njegovo dejstvo ukoliko ste u mogucnosti, jer zaista, san je nesto sto nam je svima neophodno i nazalost, u danasnje vreme cesto predstavlja luksuz.

Kako sam nedavno potrosila VICHY Aqualia Thermal Light koju sam koristila kao dnevnu negu, vratila sam se Idealia kremi za normalnu/kombinovanu kozu, sto upotpunjuje efekat nocne nege. Tu je i serum koji ne koristim na dnevnoj bazi i vise je u funkciji zamene za podlogu, nakon cega nanesem samo kameni puder, onda kada ne zelim da se sminkam kompletno i nanosim tecni puder. Kombinacija ovih proizvoda trenutno jako prija mojoj kozi, cineci je zdravom i blistavom.

Skin Sleep kremu za nocnu negu mozete kupiti u apotekama po ceni od oko 3 300 dinara.



Kako se vasa koza oseca nakon budjenja?

Da li ste probale novu Skin Sleep nocnu negu? Kakva su vasa iskustva?

Pisite mi u komentarima ;) <3.



*Proizvod predstavljen u ovom postu predstavlja PR uzorak, ali to ni u jednom trenutku nije uticalo na objektivnost mog misljenja.

S' puno ljubavi,
Marija <3.

1 comment: