Monday, March 30, 2015

INSTA POST #13

Kraj meseca je rezervisan za jos jedan Insta post. Ukoliko zelite mozete me pratiti na @headindclouds, tamo sam redovna ;)

Omiljeno mesto za opustanje. Ususkana, prijatna atmosfera, predivan ambijent, divna kafa...
Jazzbuka...i ja <3
Voljeni "zdrav" dezodorans
Jutarnje razgibavanje na moj nacin :D

Paketic od Alexandar Cosmetics-a <3
Instagramom su u proteklom mesecu vladali mnogi tagovi sto je mene bas veselilo i uzivala sam u "zavirivanju" u tudje sitnice u pink, zlatnim, mint i slicnim tonovima ;) Pink tag <3
Gold tag <3
Pocetkom meseca proslavili smo dve godine bloga <3 Dve godine druzenja i deljenja iskustava, a nadam se da ce ih piti jos puno <3
Kuvano vino i caj uz divno drustvo, jednog kisnog popodneva <3
FOTD
Messy bun kinda day <3
Mirror selfie :)
Corbica od ovsenih pahuljica i jabuka
Dorucak <3
Omiljeni manikir u proteklom periodu, a i vama se svideo <3
Boho manikir, voljen i vec vidim da ce biti cesta pojava tokom leta <3
Kafa i nude raspolozenje :D


Otkrice meseca <3 Detaljno cu predstaviti ovo pravo malo cudo, ali mogu samo da vam kazem da ne znam kako sam se sminkala pre kupovine ovog gela za obrve :D
Neke sitnice koje prizivaju prolece i lepo vreme <3
NYX BUTTER LIPSTICK Fun Size <3 Savrsena nijansa za svakodnevni prolecni makeup <3 I o njemu cu pisati na blogu sa puno slika, kao i uvek ;)
Na kafi kod meme <3
Zdrav rucak
Detalji...
Iako lepog izgleda, definitivno najruznijeg ukusa od svih koje sam probala do sada :(( Bela cokolada (ni traga od nje) i orasi :((( "Hleb i kifle" promasaj, bar sto se mog ukusa tice :((
Vocni jogurt...jedan od najdrazih <3
Deo opreme za trening
Spring tag, ili prolecni lakovi za nokte <3 Pastel mania kod mene <3
Jedna od omiljenih dnevnih krema
Moja nova casa <3 Oboooozaaavaaam!!! <3 <3 <3



Nedelja je bio dan za manikir i skracivanje noktiju :)
Opsesija zvana Milka & Oreo <3 <3 <3
Detalji jednog outfita
Planiranje novih postova uz kafu <3
Prstenje koje nosim skoro svakog dana, vec vise od godinu ipo dana <3 Mnogo vas me cesto pita gde sam ih kupila, nazalost pravljeni su <3 Niko nema prijatelje kao ja <3 <3 <3
Tuna sendvic za dorucak <3


Uzivanje uz toplu cokoladu i coko keksice <3
Cekajuci...jedan selfie :D


Prolecno raspolozenje u mom makeup kutku <3




Zelim vam divan pocetak proleca i april ispunjen ljubavlju i lepim trenucima <3.
Budite ono sto jeste, volite sebe i dozvolite drugima da vas vole <3.

S'puno ljubavi,
Marija <3.

7 comments:

  1. Do kraja posta zaboravim šta sam sve htela da napišem. :D
    Obožavam tvoj instagram profil, slike su divne kao i uvek! :) Divni su pastel lakovi, a moja čašica ima kapkejkse. :D I da, baš me zanima post o gelu za obrve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha...to znaci da znam da preteram sa kolicinom fotografija :D :D :D Salim se, naravno, ali volim da podelim insta momente i sa onima koji nemaju profil na ovoj drustvenoj mrezi ;)
      Hvala ti puno, jako je lepo cuti tako nesto <3 :***
      Divna je i ta, kao i ona sa sladoledima...ma sve su fenomenalne ;)
      Bice, bice...samo da stignem sve lepo da pofotkam ;) :****

      Delete
  2. Prelijepo, prelijepo. :) Boho manikir i ovaj cvijetni su mi najljeeepši. Čekam da mi stignu kistići za manikuru pa se bacam na isprobavanje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Minna <3 :*** Drago mi je sto planiras i sama da probas, a ja naravno pratim i bas se radujem da vidim kako je ispalo ;) <3

      Delete