Monday, December 1, 2014

CUTE WINTER NAILS #01

I evo, dragi moji, usli smo u poslednji mesec ove 2014.godine. Odlucila sam da vam tokom decembra pokazem neke interesantne, ali ujedno i jednostavne predloge i ideje za manikir koje mozete nositi tokom predstojecih praznicnih dana. Trudicu se da to ne bude nista tesko za kreiranje i da svaka od vas moze i samostalno da uradi isto ili slicno kod kuce.

Za pocetak, odlucila sam da vam pokazem jedan manikir u divnoj pastel ljubicastoj nijansi, sa tackicama u predelu french linije. Vrlo jednostavno se kreira, a sve sto vam je potrebno je tackalica i dva laka za nokte po vasem izboru. Ja sam se odlucila za kombinaciju boje lavande i bele, jer mi se dopalo kako ove dve boje idu zajedno. Ove godine aktuelne su pastel nijanse, pa je ovo ujedno i super predlog za outfite u kojima dominiraju ovakve nijanse, poput pastel roze, plave, zute, ali i nude. Na vama je da odlucite koja ce kombinacija najvise odgovarati vasem senzibilitetu, a ja mogu da vam dam neke predloge, kao recimo:

  • sve pastel nijanse u vidu podloge sa belim tackicama na vrhu nokta,
  • nude podloga sa tackicama u pastel nijansama,
  • bela podloga sa pastel tackicama,
  • crna podloga sa belim tackicama i obrnuto,
  • crvena podloga sa belim tackicama (pravi praznicni manikir),
  • podloga u nijansi po vasem izboru sa metalik tackicama na vrhu nokta (najbolje zlatna ili srebrna)...
Varijacija ima bezbroj, a ja sam vam dala samo neke predloge u nadi da cete pokusati da jednostavan manikir ucinite zanimljivim. Na fotografijama ispod pogledajte kako izgleda kombinacija za koju sam se ja odlucila.



Za kreiranje ovog manikira koristila sam:

  • OPI Start To Finish bazu (recenzija OVDE),
  • OPI You're Such A Budapest (nesto vise o njemu pisala sam u OVOM postu),
  • China Glaze White On White,
  • Seche Vite Top Coat.

 

*Sve fotografije iznad nastale su u zatvorenom prostoru, bez upotrebe blica, a fotografije ispod na prirodnom svetlu.


Nadam se da vam se dopada ;)


Love,
Marija <3

18 comments:

  1. Ova dužina i oblik noktiju su ti savršeni. Manikir je cakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Vedrana ;) Ovo je i moja omiljena duzina <3

      Delete
  2. Preslatko! I lijepo i uredno kao i uvijek ;))

    ReplyDelete
  3. Jako je lep manikir, a fotografije i tvoji nokti su savršeni. :)
    Budapest mi je jedan od omiljenih. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3
      I ja ga volim, ali nisam bas odusevljena formulom :( Ovo su cak 3 sloja :(

      Delete
  4. Preeelepi su ti nokti... Moji su trenutno u žalosnom stanju, pa samo teksturni koji to dobro kamufliraju dolaze u obzir. I sad si me podsetila da ja uopšte nemam lila lak. Strašno. Jedva čekam da vidim i ostale, nemoj da zaboraviš negde šljokice da staviš... :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meeegiii...hvala ti <3
      Slazem se, teksturci znaju dobro da zakamufliraju neke sitne nedostatke...nadam se da ces uspeti da ih oporavis brzo <3
      I ja jedva cekam da vam ih pokazem ;) A praznici bez sljokica su nezamislivi :D :*

      Delete
  5. Divni, pravi zimski noktići. :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Jeste, zar ne? ;) Ne prestajem da ih gledam i da im se divim, a jos mi je draze kad cujem da se i vama svidjaju <3 :*

      Delete
  7. Tako jednostavno, a tako posebno :) Prekrasan mi je ovaj OPI :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrlo jednostavno ;)
      Jeste divan, kao sto rekoh, ali jos da je malo bolja formula bio bi savrsen ;)

      Delete
  8. Divno je, stvarno ;)
    Sara;*

    ReplyDelete