Monday, November 24, 2014

FREEMAN APRICOT FACIAL CREAMY SCRUB


Neki od proizvoda koje iako koristim jako dugo, nikada nisu imali svojih 5 minuta na blogu. Ne zato sto nisu zasluzili detaljno predstavljanje, vec zato sto sam se na njih toliko navikla, da su se srodili sa mojoj kozom i toliko ih vec dugo koristim, da ponekad i zaboravim na to koliko ih volim. Danas sam odlucila da sa vama podelim svu ljubav koju gajim prema ovom savrsenom pilingu za lice.


FREEMAN APRICOT FACIAL CRAEMY SCRUB koristim vec vise od godinu ipo dana. Toliko dug period redovnog koriscenja je znak da je u pitanju jako dobar proizvod koji ne nameravam nikada da iskljucim iz svoje nege lica. Nikada mi nije napravio nikakav problem u vidu osipa ili crvenila, nikada nisam imala nikakve iritacije koze nakon koriscenja, vec samo prijatan osecaj svezine i cistoce.


Postoje dani kada jednostavno osecam potrebu da svoje lice dubinski ocistim i ispilingujem, jer ponekad nakon klasicnog ciscenja svaka od nas oseti da to ipak nije dovoljno. Ja sam primetila da je taj period vezan za ciklus, kada i hormoni znatno uticu na stanje koze, pa pred ciklus imam osecaj da mi koza nikada nije onako temeljno ociscena. Povrsina koza nije glatka i nezna, pore su izrazenije nego inace, a T-zona se nesto vise masti. Tada nije problem u losem izboru sredstava za ciscenje lica, vec jednostavno prirodan proces kada koza nije onakva kakvu zelimo, a za takvo stanje zasluzna je visa sila. Jako je bitno da to znamo da uocimo i naucimo da osluskujemo svoju kozu kako bismo znali da joj pruzimo negu kakvu u nekim stanjima, ne bas sjajnim, zasluzuje.

Kada je nega mog lica u pitanju, imam proizvode koje koristim svakodnevno, kada mi je koza "mirna" i "normalna", ali isto tako imam i one posebne preparate koji sluze kao prva pomoc kada malo "podivlja", ili joj je potreban poseban tretman (ciscenja, hidratacije, skupljanje prosirenih pora i sl.), ali o tome cu pisati detaljnije u posebnom postu o nezi lica.


Ovaj hidratantni, kremasti pilng za lice sa ekstraktima kajsije i divlje tresnje, bogat je vitaminima C i E, nezno uklanja necistoce i izumrle celije sa povrsine koze ostavljajuci je mekom i glatkom na dodir. Ono sto mene uvek odusevljava kod proizvoda za negu su divni i osvezavajuci miris koji ceo proces cine jos boljim. Ovaj piling poseduje divan miris kajsije, pa samim tim dobijate pravi mali spa ugodjaj u toplini vaseg doma.

Nanosi se na vlazno lice koje je prethodno umiveno toplom, nikako previse vrucom vodom. Malu kolicinu pilinga nanesete prstima laganim kruznim pokretima na lice, nikako agresivnim trljanjem kako ne biste iziritirali i "prepilingovali" povrsinu koze, a nakon toga sledi temeljno ispiranje. Umivanje zavrsiti hladnom vodom, za sto bolji efekat.


Piling cestice koje u svom sastavu sadrzi su bas onakve kakve bi i trebalo da budu. Ni previse sitne da ne osecate to divno masiranje i ciscenje, ali ni previse grube da nakon umivanja imate crvenilo koze i osecaj peckanja. Ima ih puno, srednje su velicine i zaista savrseno obavljaju svoj posao.


Nakon upotrebe ovog pilinga koza je neverovatno glatka i pore su vidljivo cistije i nekao popunjene, ako me razumete. T-zona je matirana i celokupan utisak je zaista WOW ;) Trenutni efekat je probudjena i cista koza, sa tenom koji blista. Ja se ne zadrzavam samo na licu, vec ovu masku koristim i za piling vrata i dekoltea.

Proizvodjac navodi da je ovaj piling namenjen svim tipovima koze, a posebno se preporucuje osobama sa mesovitim tipom koze. Moju kozu nikada nije isusio, vec naprotiv, uvek je omeksa i pruzi joj potrebnu hidrataciju nakon samo nekoliko minuta.

Za najbolje rezultate proizvodjac preporucije da se koristi cak 3-4 puta nedeljno, ali ja smatram da je to previse, pa ga koristim dva puta nedeljno, izuzetno kada osecam da mi je potreban cesce nekada i svaki drugi dan, nekoliko dana za redom, ali to je bas retko.

*Lista sastojaka
Freeman svoje proizvode ne testira na zivotinjama, sto je jos jedna od stavki zbog kojih toliko volim ovaj brend ;)


Ukoliko volite Freeman verovatno vas je rastuzio odluzak ovog brenda iz nasih drogerija na neko vreme, pa su bili dostupni samo u Roda Mega marketima i to svega nekoliko maski i pilinga, ali na nase veliko zadovoljsvo ponovo su tu i dostupni svima.

Ovaj piling sam kupila u Rodi i platila sam ga oko 500 dinara za 150 ml proizvoda. Mislim da su u drogerijama nesto skuplji i da kostaju oko 600 dinara, ali ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim. Svejedno, smatram da je ovo jedan jako povoljan piling za lice koji ce vam trajati zaista dugo uz redovno koriscenje, jer je potrebno jako malo proizvoda za super efekat koji pruza. Svakako ako do sada niste probali nista iz njihovog asortimana predlazem da probate ovaj piling, ali i onu masku koju svi vole i hvale, a i ja je jako dugo vec imam i koristim, na bazi gline, limuna i mente. 



Da li ste koristile neke Freeman maske ili pilinge? Da li su i vasa iskustva jednako pozitivna kao i moja? Pisite mi u komentarima, zelim da cujem i vase misljenje ;)


Love,
Marija <3

8 comments:

  1. joj, kod nas freemana ima dovoljno ali ja nikako da probam sve sta nude od maski i pilinga, morat cu ih malo bolje istrazit i probati

    ReplyDelete
  2. Ja bih bas probala ovaj piling, zvuci odlicno! Pored standardnih sredstava za ciscenje lica i ovo bih dodala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, svidece ti se kao dopuna tvojoj nezi koze. Ja ga jako volim i bas sam zadovoljna kako deluje na moju kozu. Cisti, a ne isusuje ;)

      Delete
  3. Ja obožavam Freeman, još kad bi izbacili parabene iz većine svojih proizvoda.
    Ovaj piling još nisam probala, bojala sam se da mi ne bude agresivan, ali mogla bih da mu dam šansu pošto ti kažeš da nije :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm...pa slazem se sa tobom, ali s obzirom da nazalost mnoge kozmeticke kuce i dalje u sastavu svojih proizvoda tolerisu parabene, nekad jednostavno ne mozes da ih izbegnes. Freeman jako volim, odgovaraju mojoj kozi i nikada do sad nisam imala losa iskustva. Desavalo mi se da neki proizvodi koji nemaju parabene, alergene i slicno ne odgovaraju mojoj kozi, tako da... sve je to individualno, i donekle zanemarljivo ;) Iako se trudim da vodim racuna o sastavu proizvoda koje koristim, nekada nesto i iztolerisem ako se ispostavi da moja koza odreaguje pozitivno.

      Delete
  4. Koristila sam taj piling dok se su se Freeman proizvodi jos mogli naci u BiH. Sjecam se i jednog divnog za tijelo, sa mirisom karamela i cokolade. Bas mi je zao sto sam sve to prestali uvoziti. Meni se taj piling od kajsije bas svidjao, nije mi iritirao kozu kako mi to inace rade mnogi mehanicki pilinizi. Voljela sam i masku od limuna i gline i sampon od papaje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karamela i cokolada...mmm...pa to zvuci sjajno ;) Bolje da mi nisi rekla za to, sad cu da patim jer mi nemamo taj piling :((
      Drago mi je da si i ti bila zadovoljna, jer je bas dobar ;) Tu masku i ja volim i jako dugo koristim, a sampon nazalost nisam probala. Volela sam i onaj njihov losion za telo od kokosa...to je tek ludilo koliko dobro mirise <3

      Delete