Tuesday, September 30, 2014

YVES ROCHER GENTLE DEODORANT

Sigurna sam da je vecina vas dobro upoznata u stetnost antiperspiranata koji u svom sastavu sadrze stetne sastojke poput aluminijumskih soli, parabena  i alkohola, koji ozbiljno mogu ugroziti nase zdravlje. Istrazujuci malo po Internetu, naisla sam na ozbiljne studije gde se dejstvo parabena i aluminijumskih soli direktno povezuje sa pojavom raka dojke.
Antiperspiranti sprecavaju prirodan proces znojenja tako sto zapusavaju pore, a rizik je znatno veci ukoliko se nanosi neposredno nakon depilacije/brijanja.


Kao neko ko, cini mi se oduvek, koristi uglavnom Rexonu u spreju, bilo mi je cudno da se naviknem na roll-on. Medjutim, vremenom sam se navikla ;)
Nakon nekoliko meseci koricenja, iznosim vam svoje misljenje i iskustvo sa ovim "zdravim" dezodoransom.


YVES ROCHER GENTLE DEODORANT sa mirisom kalifornijskog badema je za mene pravo otkrice. Dolazi u bocici od 50 ml sa roll-on-om na vrhu. U pocetku sam bila malo skepticna jer nikada ranije nisam koristila ovakve dezodoranse, jer sam bila ubedjena da ostavljaju lepljiv trag na kozi, da stvaraju nered prilikom nanosenja zbog curenja iz bocice i sl., ali sve to nije bio slucaj sa ovim dezodoransom. Kada sam ga prvi put pomirisala, u radnji, istog trenutka sam ostala opcinjena predivnim, gotovo omamljujucim mirisom koji se sirio iz ovako male bocice. Secam se da sam na putu do kuce nekoliko puta vadila dezodorans samo kako bih ga pomirisala i to je bio znak da je ljubav rodjena <3 Zelela sam da bude i efikasan i potajno se nadala da ce biti moj novi omiljeni dezodorans koji ce uspeti za zameni voljenu Rexonu kojoj sam verna godinama, a da li je tako i bilo, saznacete u daljem tekstu ;)


U periodu kada sam ga kupila, pocetkom proleca, dok jos nisu bile velike vrucine, ovaj dezodorans mi je pruzio ocekivanu zastitu. Moram da napomenem da nemam problem sa prekomernim znojenjem  niti neprijatnim mirisima, ali uvek mi je jako bitno da lepo mirisem, sveze i cisto (naravno, a kome nije, zar ne?). Nanon nanosenja nekoliko sati (4-5h) ovaj dezodorans pruza zaista lep i prilicno intenzivan miris, ali nakon toga gotovo da nestane. U pocetku me je to nerviralo jer je miris toliko divan, ali sam onda pocela da ga nosim sa sobom, u torbi, kako bih mogla u njemu da uzivam tokom celog dana, kada god osetim potrebu za tim (naravno, pre ponovnog nanosenja, neophodna je upotreba vlaznih maramica, to se, verujem, podrazumeva). Medjutim, tokom jako vrucih dana (kojih je proteklog leta bilo jako malo), ipak sam se sigurnije i lepse osecala sa mojom Rexonom :(
Miris je bas intenzivan, pa verujem da bi tokom jacih vrucina nekima verovatno smetao. Cak je i meni, kojoj je jedan od najdrazih mirisa ikada, pomalo bio jak tokom leta.

Cim je stigla jesen, a sa njom i topliji mirisi koji mi prijaju i koje u ovom periodu godine bas volim (vanila, karamela, cokolada, badem, pistaci...) vratila sam se ovom dezodoransu i moram da priznam da ga obozavam. Tako topao i nezan miris koji budi sva cula i moje dane cini lepsim i "neznijim" <3



Formula ovog dezodransa bogata je Aloe Vera gelom koji stiti kozu.
Ne sadrzi aluminijumske soli, parabene, ni alkohol i iz tog razloga zadovoljava sve zahteve ukoliko ste u potrazi za novim "zdravim" dezodoransom.
Na samom kraju, zelim da napomenem da sam jako zadovoljna ovim dezodoransom i da cu nastaviti da ga koristim i iznova kupujem, sve dok se ne zasitim njegovog omamljujuceg mirisa, ako se to ikada dogodi <3 <3 <3

Kupila sam ga u TC " Usce"  i platila sam ga oko 500 dinara, u Yves Rosher radnji na I spratu.



*Lista sastojaka:



Da li koristite dezodoranse koji u svom sastavu ne sadrze stetne sastojke ili one klasicne, drogerijske?
Da li ste probale ovaj dezodorans?


Love,
Marija <3

10 comments:

  1. Kada nisu prevelike vrućine i kada nisam preterano fizički aktivna, koristim "zdrave" dezodoranse, ali leti se ipak oslanjam na nezdrave. YR sam koristila, roze pakovanje, mirisao je fantastično, dobor si me podsetila, mogla bih da im se vratim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videla sam i taj rozi, ali mi se ipak vise svideo miris ovog ;) Mozda probam i taj kao potrosim ovaj ;)

      Delete
  2. Nisam probala, super zvuči a ja se prebacujem na prirodne deziće odavno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, znam da ih koristis dugo, sto je sjajno ;) Ja se trudim polako da se naviknem ;)

      Delete
  3. Probaću ga, onaj prethodni njihov je grozno mirisao, biće super ako je ovaj drugačiji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam na koji milsis *___*
      Ukusi su razliciti, pa ne znam da li bi ti se svideo ovaj, jer je jako intenzivan, ali ja ga bas zbog toga i volim, jer mi mirisi tog tipa bas prijaju ;) Nadam se da ce se i tebi svideti ko odlucis da ga probas ;)

      Delete
  4. Telepatija - slikam upravo moje (ne)zdrave dezodoranse ;)
    Ovaj nisam probala, oduševljena sam mirisom Alverde menta citrus, radi posao, ali neka 3-4 sata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaaha... ;)
      Nisam probala taj, ali pogledacu ga svakako ;)

      Delete
  5. podseća me na bottega verde dezodoranas koji sam ranije volela :))
    nisam koristila ovaj ali bih ga mogla uzeti u razmatranje.
    već neko vreme sam na seba med roll-on dezodoransu i jako sam zadovoljna :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi hvale Seba Med, tako da planiram i njega da probam kad ovaj potrosim ;)

      Delete