Friday, September 20, 2013

RUFFIAN MANICURE

Pre nekoliko dana uradila sam cuveni Ruffian Manicure, kojim sam jedno vreme bukvalno bila opsednuta. Varijacija na temu je bilo bezbroj sve dok mi jednog momenta nije dosadio. I onda, pre neki dan, razmisljajuci sta da radim sa noktima, setila sam se da ovakav manikir jos uvek nije predstavljen kod mene na blogu, iako ga jako volim. Danas imate priliku da vidite kako izgleda u pink/srebrnoj kombinaciji, inace jednoj od mojih omiljenih.



Iako naizgled, ovakav manikir deluje jako komplikovano za samostalno kreiranje, ustvari se jako jednostavno postize u samo par koraka:

1.Izaberite dve boje koje vam se dopadaju kako izgledaju zajedno.

Moj izbor <3
2.Nanesite odabrani, bazni lak na sve nokte, preko cele povrsine nokatne ploce. U mom slucaju, to je Sephora  Mirror, Mirror, srebrni lak sa folija efektom. Sacekajte nekoliko minuta da se potpuno osusi i ukoliko je potrebno ponovite postupak. Ja sam nanela jedan sloj.




3.Kada je lak u potpunosti suv, predjite drugom bojom po vasem izboru preko nokatne ploce, izostavljajuci nekoliko milimetara uz koren nokta kako bi se video lak koji ste prethodno naneli. Ja sam koristila Sephora Speed Dating, predivan kremasto-pink lak. Divna formula, jako je pigmentovan, tako da sam nanela samo jedan sloj. Da dobro citate, samo po jedan sloj i jednog i drugog laka je dovoljan.
Obozavam Sephorine lakove, ovo je stara bocica, sada imaju nove, iako su meni bile lepse ove stare :) Regularna cena ovih lakova je oko 520 dinara za (samo) 5ml, dok na snizenjima mozete da ih kupite za oko 240 dinara.




Kao sto vidite, postupak je vrlo jednostavan.

*Jedan savet prilikom odabira lakova kojima cete kreirati "polumesec": Ukoliko imate neki lak koji ima zaobljenu cetkicu bice vam savrseni izbor i sa njim cete bez muke uspeti da kreirate savrseni ruffian look. Sa lakovima koji imaju dugacku, tanku cetkicu bice potrebno iskustvo i samo cete se bespotrebno nervirati.

Takodje, postoji jos jedna opcija za kreiranje savrsenog Ruffian manikira. Ukoliko niste preterano veste i nemate strpljenja i mirnu ruku, posluzite se tracicama za francuski manikir, tako sto cete, nakon nanosenja bazne boje po izbru kada se lak potpuno osusi, zalepiti tracice uz sam koren nokatne ploce, a zatim  bojom po izboru naneti lak na celu povrsinu nokta. Tek kada budete sigurne da je lak u potpunosti suv, vrlo pazljivo uklonite tracice sa noktiju, a zatim nanesite Top Coat. Jako mi je zao sto nemam tracice da vam pokazem kako to izgleda, korak po korak, jer ih ne koristim, vec sama iscrtavam liniju, ali se nadam da ste me razumele.










Da li vam se dopada Ruffian manikir? Koja vam je omiljena kombinacija boja kad je ovaj tip manikira u pitanju?


Love,
Marija

49 comments:

  1. Ovo je divno! Ja to nikad sama ne bih uspela, i ovako jedva namazem nokte najobicnije :)

    ReplyDelete
  2. ja sam se zaljubila!!! :)
    predivno je!

    ReplyDelete
  3. Divna mi je ova manikura! Znaš da sam ju skužila još na onom outfit postu :D Probala sam raditi u kombinaciji bijelo- bež i baš mi se sviđa, samo sam desnu ruku tako grbavo napravila da sam odmah skinula manikuru :DD Očito mi trebaju trakice, nisam ih još nabavila ali morati ću :D Svaka čast tebi na mirnoj ruci i preciznosti, stvarno je savršeno napravljeno :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, znam da si primetila, ali evo tek sad sam uspela da objavim NOTD post ;)

      I to je sjajna kombinacija <3 Meni nije problem jer isto koristim levu i desnu ruku, ali kome je to problem, tu u pomoc stizu tracice ;)

      Hvala puno :*

      Delete
  4. Ovo je savršeno, ali stvarno! Zanimljiv je i sam postupak i divne si boje odabrala, uopšte ne deluje kao da je samo po jedan sloj u pitanju... Ja sam oduševljena! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Tijana <3 :)

      Lakovi su jako dobro pigmentovani, zbog toga ih i volim ;) Nije potrebno nanositi sloj preko sloja za postizanje sjajnog efekta ;)

      Delete
  5. Bas si vesta. Linije su ti jako dobre a crtas ih slobodorucno. Ja kao kupila te Essence trake ali nikad ne sacekam dovoljno dugo da mi se osusi bazni lak i onda redovno unistim lak kad ih odlepljujem. Bas su jake. Na kraju ipak i ja crtam slobodnom rukom ali ne bude tako jednako na svakom noktu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;)

      Nazalost, nisu sve tracice kvalitetne, pa ponekad izgledaju kao selotejp kojeg je nemoguce ukloniti sa noktiju bez lepljivih ostataka na noktima :( Ne znam ni koje su dobre, da mogu da preporucim :(

      Ajde, ajde, nemoj da oklevas ;) Samo vezbaj i nemoj da odustanes ;) Volela bih da vidimo i tvoj ruffian manikir ;)

      Delete
  6. oba lakica su predivna sto sami za sebe sto u kombinaciji! divni su ti nokti,ali sam ja za ovo previse smotana :D uzivacu diveci se tvojim noktima, to mi je dovoljno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu Anci, divne su nijanse :)

      Hvala puno <3 :*

      Delete
  7. Jako mi se svidja kombinacija ove dve boje a i nokti su ti divni... ma sve mi se jako svidja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jovana <3

      Znam da ti se svidja jer je pink :) Ti si "moj covek" <3 :*

      Delete
  8. predivno, kako si precizna i uredna ♥ a boje su totalno po mom ukusu :)

    ReplyDelete
  9. obožavam ruffian, a kako si dobro ovo izvela slobodoručno, nemam reči!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Drago mi je da ti se dopada :)

      Mirna ruka, nista drugo :D

      Delete
  10. Prelepo je... na tvojim lepim notkima svaki manikir izgleda tako, ali ovaj mi se posebno dopao...:)
    i inace volim da uradim frenc sa srebrnim "vrhovima", jer izgleda uredno i prefinjeno, ali moracu i ovo da isprobam definitvno!:) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Azra <3

      Slazem se za french sa srebrnom linijom ;) Probaj i ovo, nije tesko, a jako atraktivno izgleda, na neki nacin, kao obrnuti french ;)

      Delete
  11. Prelepa kombinacija i jako precizno urađeno, svaka čast :) Ja sam ruffian radila Rimmel 60 seconds lakovima, imaju savršenu četkicu za ruffian, široku i pljosnatu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je da ti se dopada ;)

      Nisam probala te lakove, hvala puno za info ;) Retko koji lak da poseduje te "dobre" cetkice ;(

      Delete
  12. Ovo je super, kombinacija ove dvije boje odlicna, a ti si bas precizna ;)
    Sara ;*

    ReplyDelete
  13. Zanimljivo. Nisam pre videla ovakav manikir, deluje mi vrlo praznično u ovoj tvojoj varijanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)

      Uuuu..za praznike ce biti nesto vise praznicno :) Meni je ovo svakodnevni manikir ;)

      Delete
  14. Zaljubljena sam u tvoje nokte, a ruffian su uradila PERFEKTNO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Baby :*
      A ko je to zaljubljen u moje nokte? Devojka sa jednim od top 3 najlepsih noktiju srpskih kozmetickih blogova <3 :*

      Delete
  15. Predivno izgleda! Nisam jos radila ruffian, mislila sam da radim sa nalepnicama, ali znajuci sebe necu dovoljno sacekati da se prvi lak osusi i onda ode sve k vragu. Mozda bih mogla slobodnom rukom da probam. :) Odabir boja je odlican!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tamara :)

      To je problem sa tracicama :( Nazalost, mnoge su jako lepljive i jos ako smo mi nestrpljive pa ih zalepimo preko jos uvek nedovoljno suvog laka...haos :( Mislim da je uvek bolje resenje slobodnom rukom, uz dobar odabir lakova, odnosno onih koji poseduju dobre cetkice (pljosnate i zaobljene). :)

      Delete
  16. Jako lepo i odlična kombinacija boja :)

    ReplyDelete
  17. Savršenstvo. Ja ovo planiram da uradim, ali moja preciznost je vrlo upitna :)

    ReplyDelete
  18. Manikir je ispao perfektno!

    ReplyDelete
  19. Divota!

    Ja ovo ne bih uspjela pa da živim 100 godina :D

    Vidi se da imaš puno strpljenja a i smisla :))

    ReplyDelete
  20. Ubijas me ovim svojim nokticima :) i najljepsi su mi kada su ove duzine :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaahahaha... :*

      Moram da priznam da ih i ja najvise volim kada su ovakvi :) Ni prekratki ni predugi :)

      Delete
  21. Zaljubila sam se odmah, kombinacija boja je fantatična, a na tvojim noktima je baš očaravajuća :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Saro ;) Jako mi je drago da ti se svidja ;)

      Delete
  22. Odlicna je kombinacija boja, bas efektno izgleda :D

    ReplyDelete
  23. Predivno i uredno...Lepe si nijanse koristila :)
    Meni se dopada crno-zlatna kombinacija :D

    ReplyDelete